Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Lastplak bij Skadi

with 4 comments

Tijdens één van mijn wandelingen kwam ik langs een muur van de loods van de Rotterdamse roeivereniging Skadi. In opdracht van het bestuur van de vereniging is op de muur aan de achterkant van het gebouw, om ‘wildgroei’ aan graffiti tegen te gaan, door de groep Lastplak graffiti-kunst aangebracht. Het lijkt te werken want anno 2011 ziet de muur er nog pico bello uit, zoals vooral blijkt uit onderstaande close- ups. Mooi om te zien, hoe een loods uit 1967 ruim 40 jaar nadat de eerste paal werd geslagen wordt opgeleukt met een hedendaagse kunstvorm, zonder dat dit als vandalisme wordt betiteld. Ik loop er warm van.

Written by thehotstepper

september 13, 2011 bij 9:02 pm

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Maar de rest van de tekeningen is ook niet mis, dus daar heb ik een aparte pagina voor: Lastplak bij Skadi. […]

  2. We hebben de muur bij Skadi inmiddels geupdate, er waren teksten doorheen gezet

    Lastplak

    januari 18, 2012 at 7:20 pm

  3. prachtig die bonte muurschilderingen!

    assyke

    januari 22, 2012 at 9:46 pm


Geef een reactie

