Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Open brief aan systeembeheerder

with 2 comments

Veel wachtwoorden hebben een geldigheid van bijvoorbeeld 30 dagen. Waarom krijg ik dan vanaf één week voordat het verloopt telkens als ik aanlog een mededeling dat mijn wachtwoord verloopt en het aanbod dit vast te wijzigen? Dat is toch niet logisch!? Ik koop toch ook geen nieuwe trajectkaart een week voordat mijn oude verloopt?

Als je wilt dat ik mijn wachtwoord binnen 30 dagen vernieuw, stel dan die geldigheid zo in dat ik iedere drie weken een nieuwe moet invoeren. En begin alsjeblieft niet over service.  ‘Het is toch fijn dat we je helpen herinneren?’

Nee, dat is niet fijn! Pleur op met je herinnering, die ik dagelijks, (zo niet vaker, omdat ik op dat kutsysteem wat jullie maar niet stabiel krijgen regelmatig meermaals per dag moet uit- en weer inloggen) krijg.

Hoe vaak moet ik het zeggen dat ik mijn wachtwoord de volle geldigheid wil benutten? Uw wachtwoord verloopt over 7 dagen, wilt u het wijzigen?  Nee is ook een antwoord. Wen daar maar aan. Voeg een optie ‘Vraag mij niet opnieuw’ toe en doe recht aan de term service in je naam,  ICT Services!

Written by thehotstepper

september 9, 2011 bij 10:38 am

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. En dan ook nog eens je nieuwe wachtwoord moeten invoeren en nogmaals om te bevesten.

    Patrick

    september 9, 2011 at 10:56 am

  2. En dan ook nog eens je nieuwe wachtwoord moeten invoeren en nogmaals om te bevestigen.

    Patrick

    september 9, 2011 at 10:57 am


Geef een reactie

