Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Theo wint verhalenwedstrijd Nacht van de Kaap

leave a comment »

De Nacht van de Kaap  is al jaren één van de leukste festivals in Rotterdam. Dit jaar was het thema ‘sterke verhalen’ en werd behalve Kun jij de Kaap aan?, ook gevraagd om sterke verhalen. Op de site van NvdK stond de volgende oproep:

‘Het roemruchte verleden maakt de Kaap een onuitputtelijke inspiratiebron voor Sterke Verhalen. Herkenbare verhalen, legendes of eigenlijk te mooi om waar te zijn-avonturen. In Rotterdam gaan de verhalen van mond tot mond. Zo ook tijdens de Nacht van de Kaap waar de beste sterke verhalen over de Kaap worden voorgedragen. Om de beste sterke verhalen te vinden, roepen we de hulp van de bezoekers in. Iets meegemaakt, gehoord of heb je gewoon een fantastische fantasie? Deel dan jouw sterke verhaal met ons.’

Uiteraard heb ik graag gehoor gegeven aan deze oproep en gisteren kreeg ik bericht over mijn  inzending:

Goed nieuws: jouw sterke verhaal is het winnende verhaal van de Sterke Verhalen wedstrijd van de Kaap! Er is unaniem besloten dat het verhaal over het Rondje Katendrecht het beste ingezonden verhaal is.’

Vanzelfsprekend liep ik warm van deze verheugende mededeling.  Mijn verhaal is unaniem verkozen als beste inzending… Ik ben benieuwd hoeveel mensen het verhaal hebben gehoord tijdens de Nacht? Wat vonden ze ervan? Voor hen die het (net als ik overigens) tijdens de NvdK hebben gemist, zal ik het binnenkort hier op mijn blog publiceren.

Written by thehotstepper

september 7, 2011 bij 10:00 am

Geef een reactie

