Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Lezerscolumn Theo Stepper

leave a comment »

Vandaag toch maar even naar de krantenstandaard van De Pers gelopen om te checken of mijn column inderdaad is geplaatst. Het viel nog niet mee om een exemplaar te pakken te krijgen. De meeste bakken waren leeg; alsof half Rotterdam vanmorgen extra  vroeg is opgestaan om zo’n krantje te halen. Uiteindelijk slaagde ik op Centraal Station aan de voorzijde, waar in een schutting van het bouwterrein nog enkele exemplaren waren gestoken naast een oranje krantenstandaard van de Metro.

Daar sta ik dan, op pagina 13, naast het Zweeds Raadsel, het cryptogram en de sudoku.  Uit & Thuis heet die pagina. Ik voel me er helemaal thuis!

Written by thehotstepper

augustus 11, 2011 bij 8:38 am

Geef een reactie

