Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Dubbel feest in Vroesenpark

leave a comment »

Vandaag ontving ik een mededeling via Facebook:

tinyMusic presenteert zaterdag 6 en zondag 7 augstus op Duizel in het Park 2011 de volgende acts: Mathijs Leeuwis, Ivo, Oscar and the Wolf (B), Pien Feith, Flux, Gerhardt Heusinkveld, Onno Smit, Rina Mushonga, Fabian Schrama, Jaimi Faulkner (AUS), The Epstein (UK), Eefje de Visser en Yevgueni (B).’

Sinds ik inmiddels ruim een jaar geleden kennis heb gemaakt met het concept, de organisatoren en het publiek van tinyMusic, moeten er zwaarwegende redenen zijn om er één over te slaan. De Barnum-achtige uitroep ‘Komt dat zien!’ is voor mij daarom een overbodige aansporing. Ik loop al warm als ik het gerucht hoor dat er een nieuwe tinyMusic in de maak is. Kijkend naar de lijst met geprogrammeerde namen, loop ik echter nog warmer… Wanneer is het ook al weer, hoeveel nachtjes slapen, voordat ik mag genieten van de heerlijke muziek van Pien Feith, de gouden strot en sterke live performance van Rina Mushonga, het rauwe, blanke bolster/ruwe pit geluid van Ivo? Warm!

En dan staan ze ook nog op een alleraardigst kleinschalig festival, Duizel in het Park, wat op Facebook ook al zo heerlijk wordt  omschreven als ‘een sprankelend, gratis toegankelijk festival waar de verbeelding centraal staat. Er zijn schrijvers die verhalen vertellen, installaties waarin je kunt verdwijnen en optredens om bij weg te dromen.‘ Ik loop nu wel heel warm!

Ook warm aan het lopen en op zoek naar meer informatie? Bezoek de sites van Duizel en tinyMusic.

Geef een reactie

