Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Dansje op de gevoelige plaat

leave a comment »

Ga ik niets vermoedend een dansje wagen op de vrolijke muziek van Frankie & The Heartstrings tijdens hun concert in Rotown afgelopen woensdag, blijk ik geen rekening te hebben gehouden met het aanwezige journaille dat mijn poging op de gevoelige plaat heeft vastgelegd.

Bovenstaande foto door Robert Tjalondo is ook te zien op http://images.vpro.nl/images/44707931+s%28500%29 van de VPRO.  Het was wel even schrikken om mezelf daar terug te vinden, want hoewel enthousiast, ben ik niet zo’n heel goede danser. Hulde aan Robert dat hij er zo’n mooie sfeervolle foto van heeft gemaakt. Op het gezicht van mijn danspartner is zelfs geen greintje angst te bespeuren. Het lijkt zelfs of ze het leuk vindt!?

Written by thehotstepper

mei 6, 2011 bij 1:48 pm

Geef een reactie

