Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

1 april, maar geen grap

leave a comment »

Het is ongelooflijk, maar waar. tinyMusic@Room met Marten de Paepe en Christina Maria is nog niet uitverkocht! Terwijl tinyMusic inmiddels ruim een jaar garant staat voor kwaliteit, hoogwaardige optredens en veel gezelligheid, zijn er 5 uur voor aanvang van het evenement in hostel Room aan de Van Vollenhovenstraat nog kaarten te koop. Zou er teveel concurrentie zijn van Anna Calvi, die vanwege een ware stormloop op de kaartjes is verplaatst van het zaaltje in De Unie naar Rotown? Wie het weet mag het zeggen.

Op Facebook grapte tinyProgrammeur Maurice Dielemans gisteren:  ” Zou men denken dat gratis bier een 1 april grap is, waardoor er nu nog kaarten zijn voor @tinyMusicNL morgen? Mensen, het is echt waar!” Gelukkig zie ik bij de aanwezigen op de events pagina dat veel van mijn vrienden zich niet in de luren hebben laten leggen. 1 april of niet, sponsor OLM Bier zorgt er immers voor dat tijdens, tussen, voor en na de tiny concerten genoten kan worden van een heerlijke koude klets.

Ik loop ondertussen aardig warm voor een heerlijk avondje tinyMusic en ik kan me niet voorstellen dat het concert deze keer niet zou uitverkopen. Daarom adviseer ik iedereen die nog aarzelt, stop daarmee en regel een kaartje. Tot vanavond!

meer informatie op http://www.tinymusic.nl/

Written by thehotstepper

april 1, 2011 bij 1:49 pm

Geef een reactie

