Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

The Joy Formidable, A Big Roar @ Rotown

leave a comment »

Wat een heerlijk concert! Joy Formidable rockte Rotown bijna uit haar voegen! Na het concert voelde ik de energie van Ritzy Bryan  en consorten op mij afstralen en ik had een ietsie-pietsie moeite om naar huis te gaan. Nog één biertje dan… Ik verkeerde tenslotte in uitmuntend gezelschap. Het neusje van de zalm van mijn vrienden was aanwezig en ik heb ook een boel nieuwe mensen ontmoet. Je moet me niet om namen vragen, maar de volgende keer dat ik ze tegen kom drink ik graag een biertje met ze.

Overigens mag Joy Formidable niet worden uitgevlakt, als reden van mijn verhoogde vitaliteit afgelopen zondag avond. Het uit Wales afkomstige trio vergastte ons op een krachtig optreden. De ene na de andere solo knalde van het podium. Bas, gitaar en drums denderden onvermoeid over de hoofden van het publiek van een tot de nok uitverkocht Rotown.

Om toch enigszins op tijd thuis te zijn had ik mijn zinnen gezet op de laatste bus. Ik heb hem gehaald, maar vraag niet hoe. Molenwiekend als een dragonder, hield ik hem staande terwijl ik de weg over rende. Uiteindelijk had ik een privé rit en was eerder thuis dan gepland. De bus vertrok bij elke halte te vroeg en kachelde lekker door. Je zou bijna denken dat de chauffeur ook naar Joy Formidable was geweest…

Written by thehotstepper

maart 11, 2011 bij 7:56 pm

Geef een reactie

