Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Re: Dienstregeling te zout

leave a comment »

Op 22 november 2010 publiceerde ik hier een brief over de dienstregeling van de RET:

http://wp.me/pPizy-5d

Inmiddels heb ik een reactie gekregen. Mocht dit een vervolg krijgen, dan houd ik jullie hierover uiteraard op de hoogte!

 

Reactie op uw bericht: dienstregeling te zout [#107362]

RET Klant Contact Center aan mij

Geachte heer/mevrouw Stepper,

U hebt ons op 1-12-2010 een bericht gestuurd.

Geachte heer Stepper,

Hartelijk dank voor uw reactie.

ik heb uw schrijven uitvoerig gelezen. De diversiteit in uw verhaal raakt diverse afdelingen. Daarom breng ik uw schrijven onder de aandacht van alle betreffende afdelingen, zodat men op de hoogte is van uw ervaringen.

De RET waardeert signalen van haar klanten. Met reacties als de uwe, kunnen wij onze service bijstellen als daar aanleiding toe is en als dat mogelijk is. Als ik een reactie terug ontvangt, kom ik nog hierop terug.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

RET Klant Contact Center

Wilt u op de hoogte blijven van nieuws en aanbiedingen van de RET?

Meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief via http://www.ret.nl/nieuwsbrief

Written by thehotstepper

december 7, 2010 bij 9:13 pm

Geef een reactie

