Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Zondagmiddagjazz

leave a comment »

Terug van weggeweest! De Jazz op Zondag! Daar ben ik wel weer aan toe zeg. Na de succesvolle zondagmiddagen eerder dit jaar werd het stil. Ik kreeg het er warm van, maar niet op de juiste manier. Gelukkig is de beer door de kerk en de kogel is los! Zondag gaan we gewoon weer lekker genieten van een heerlijk (b0k)biertje en een gezonde portie relaxte jazz.

Zoals je hierboven kunt lezen bijt Vincent de Koning samen met Simon Richter en Dolf del Prado het spits af. Vincent was eerder in Biblio met Ronald van Driel en Ben Schröder (http://wp.me/pPizy-3o) toen zij daar optraden als B-Trio PLUS. De week erop zien we Ben terug. Dit maal zal hij met Alex Milo op bas  gitarist Martijn van Iterson ritmisch begeleiden. Ik kan nauwelijks wachten! Loopt u ook al warm?

Written by thehotstepper

november 8, 2010 bij 4:17 pm

Geef een reactie

