Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

500 views!

leave a comment »

http://thehotstepper.wordpress.com/

Bloggen is leuk. En nog leuker is het als je het niet alleen voor jezelf doet, maar als blijkt dat anderen je blogs ook lezen. Niets narcistisch is ons vreemd! Gelukkig biedt WordPress  mogelijkheden om statistische informatie omtrent bezoek van blogs te leveren. Zo kwam ik er zojuist achter dat een andere blog van mij, TheHotstepper, nu al (ruim voor het einde van de maand) 500 views heeft gegenereerd! En daar loop ik dan warm van… het geeft me een gevoel van trots, vandaar dit korte blogje.

Written by thehotstepper

juli 20, 2010 bij 11:05 am

Geef een reactie

