Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Marathon Rotterdam

leave a comment »

Ik ga al jaren supporten bij de Marathon van Rotterdam. In de eerste plaats omdat er een goede vriend van mij mee loopt en in de tweede plaats om deelnemers die het moeilijk hebben te steunen. Elk jaar vind ik het weer spannend als ik langs de kant sta; wanneer komt ie nou? De zenuwen gieren dan letterlijk door mijn lijf en vinden uiteindelijk een uitlaatklep in een langgerekte uitroep: ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONALD!

Dit jaar deed ik mee aan de sms service. Je stuurt dan een berichtje naar 5454 in de trant van “startnummer” ON en dan word je op de hoogte gehouden van de vorderingen van de betreffende deelnemer. Zodoende wist ik dit jaar om vier over half één dat mijn maatje de eerste vijftien kilometer in een tijd van 1 uur, 18 minuten en 25 seconden had afgelegd en om de verwachte finishtijd heb ik alleen maar geglimlacht…

Written by thehotstepper

april 16, 2010 bij 9:17 am

Geplaatst in rotterdam

Tagged with , , ,

Geef een reactie

