Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Menthol frisse lenzen

leave a comment »

’s Avonds viel het nog wel mee. Toen had ik gewoon lekker een bakkie op. Ik was in een goed humeur en ik voelde me prima. Van zo’n vrijdagmiddagborrel met goede vrienden loop ik wel warm! De volgende ochtend liep ik ook warm, van de tranen die over mijn wangen liepen. Toch iets te veel gedronken? Dat krijg je er van als je je lenzen in Listerine in plaats van in multi functionele vloeistof voor zachte lenzen legt.

Waarom lijken die flesjes ook zo op elkaar?

Written by thehotstepper

maart 20, 2010 bij 7:57 am

Geef een reactie

