Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

2CV – eenvoud is ook luxe

leave a comment »

Gewoon een mooi plaatje in Rotterdam, maar het zou ook ergens in Frankrijk kunnen zijn. Ik loop warm van een 2CV. Ze zijn aan het verdwijnen uit het straatbeeld, maar daarvan word ik niet verdrietig. Ik word des te blijer als ik er één zie. Helemaal als ik mijn camera bij me heb en een mooi plaatje als hierboven kan schieten.  Ik loop warm van het contrast van luxe en eenvoud.

Written by thehotstepper

maart 5, 2010 bij 10:59 am

Geplaatst in rotterdam

Tagged with , , ,

Geef een reactie

