Hier loop ik warm van

The Hotstepper goes Dutch

Them Crooked Vultures – HMH

leave a comment »

Soms is wat lang duurt lekker… Zoals in dit geval. Nog ruim drie maanden wachten, maar dan heb je ook wat! Them Crooked Vultures in de Heineken Music Hall. Niet iedereen is fan van de locatie, maar om de muziek kan je niet heen. Zelf heb ik trouwens nog geen slechte ervaringen met de HMH. Wat mij betreft is de Black Box een fantastische zaal voor zowel grote als middelgrote artiesten. Een aanrader wat mij betreft, er zijn nog kaarten. Ik loop er in ieder geval weer warm van!

Written by thehotstepper

februari 27, 2010 bij 12:29 am

Geef een reactie

